«خوش نمک» با مجریان جدید به شبکه نسیم بازگشت حمایت وزیر فرهنگ و ارشاد از ساخت فیلم سینمایی در خصوص امام رضا (ع) + فیلم موزیک ویدئوی جدید «فرزاد فرزین» برای سریال «قطب شمال» + فیلم مردم نامزد‌های نشان فردوسی را انتخاب کنند بهترین سریال ایرانی شبکه نمایش خانگی معرفی شد + آمار آمار فروش نمایش‌های روی صحنه تئاتر مشهد در هفته‌ای که گذشت (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) تقدیر از ژاله علو در «شب کارگردان» فصل دوم سریال لایواکشن «وان پیس» (One piece) در دست ساخت است + جزئیات جدیدترین حواشی فیلم «بی‌بدن» | شکایت به دلیل سکانس‌های ملتهب چشم به راه افعی واقعی | نگاهی به سریال «افعی تهران» ساخته سامان مقدم نسلی آگاه بدون خلاقیت | کارشناسان درباره ویژگی‌های طراحان گرافیک جوان می‌گویند مروری بر پرفروش‌های کتاب در مشهد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) نگاهی اجمالی بر تاریخچه هنر گرافیک در ایران و جهان به‌مناسبت روز جهانی گرافیست دلیل پخش نشدن برنامه «هفت» چه بود؟ اعضای کارگروه «حکیم طوس» معرفی شدند
سرخط خبرها

معاون رئیس جمهور: فرزندان شهدا باید نام اهل بیت(ع) را تبلیغ و حراست کنند

  • کد خبر: ۱۲۳۸۷۹
  • ۱۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۶
معاون رئیس جمهور: فرزندان شهدا باید نام اهل بیت(ع) را تبلیغ و حراست کنند
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: فرزندان شهدا باید نام اهل بیت (ع) را تبلیغ و از آن حراست کنند.

مهدی صبوری نیک | شهرآرانیوز، سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی صبح امروز ۱۱ شهریورماه در گردهمایی دختران حسینی «پویش همسفر با رقیه» که به مناسبت شهادت حضرت رقیه(س) در مهدیه مشهد مقدس برگزار شد، اظهار کرد: امروز یک روز ویژه است؛ چراکه فرزندان، همسران و مادران عزیز شهدا در سالروز شهادت حضرت رقیه(س) گردهم جمع شده اند تا با یکدیگر هم‌پیمان شوند.

وی با اشاره به مکتب امام حسین(ع) افزود: در این مسیر مردان، زنان و دخترانی شهید و اسیر شدند. این سالروز بزرگ به همه‌ دختران ما یادآور می شود که با الگوبرداری از مکتب بزرگ در مسیر آن ها قدم برداریم.

معاون رئیس جمهور تصریح کرد: در مکتب امام حسین(ع) یک دختر سه ساله مبارزی نستوه است و این فریاد در طول تاریخ بعد از ۱۴۰۰ سال هنوز به گوش می رسد که این به برکت خون شهدای کربلا است و امیدواریم نسل امروز آن را دنبال کند.

وی خطاب به همسران شهید به ویژه شهدای مدافع حرم گفت: همسران عزیز شهید هم باید پدر دختران عزیزشان باشند و هم مادران‌شان و باید پناهگاه آن ها باشند که این کار سختی است اما در این راه سختی که همسران شما قدم برداشتند نیز شما هم شریک هستید.

قاضی زاده هاشمی خاطرنشان کرد: در نصف روز شهدای کربلا به شهادت رسیدند و از زمان هجرت از مدینه تا زمان شهادت امام حسین(ع) و یاران باوفایش کمتر از یک سال طول کشیده اما آن حرکت عظیمی که حضرت زینب(س) انجام دادند همواره در طول تاریخ بوده و نگذاشتند آن پرچم به زمین بیفتد و به هر نحوی پیام شهدای کربلا را رساندند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران اظهار داشت: خواهران من، مادران عزیز شهدا، همسران شما و فرزندانتان بی دلیل جانشان را به خطر نینداختند بلکه برای حفاظت از یک آرمان بوده است و امروز خواهران گرامی تلاش کنید که این نوگلان آن ها را بشناسند.

وی خطاب به فرزندان شهدا تاکید کرد: سعی کنید با فکر پدرانتان مانوس باشید و بدانید که شهدا زنده هستند اما نیازی نیست که شما دختران به میدان جبهه بروید بلکه شما باید نام اهل بیت(ع) را تبلیغ و حراست کنید.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->